2 måneder siden
Lämnade in min Volvo V60 för Minirekond hos Ecoshine Fittja och är supernöjd med resultatet. Bilen blev riktigt fin, både invändigt och utvändigt, kändes nästan som ny igen.✨️ Extra plus för det trevliga bemötandet och den toppenbra kundservicen. Man kände sig verkligen väl omhändertagen från start till slut. Kommmer garanterat att återkomma! 😁❤️ Rekommenderas varmt!
