två månader sedan
Lämnade in min Volvo V60 för Minirekond hos Ecoshine Fittja och är supernöjd med resultatet. Bilen blev riktigt fin, både invändigt och utvändigt, kändes nästan som ny igen.✨️ Extra plus för det trevliga bemötandet och den toppenbra kundservicen. Man kände sig verkligen väl omhändertagen från start till slut. Kommmer garanterat att återkomma! 😁❤️ Rekommenderas varmt!
