2 miesiące temu
Hjälpte mig att ro hem ett drömjobb, är kvar där än sedan 3 år tillbaka och blev överrekryterad för 2 år sedan. Hade väldigt svårt på egen hand, så de var till stor hjälp. De är snabba, väldigt trevliga och medgörliga. Rekommenderas för dig som vill ha en väg in i arbetslivet. Om Anna Persson jobbar kvar som konsultchef, hälsa att hon är en stjärna.
